ikea och relax

Idag var vi i jönköping, först åkte vi till rosenlundsbadet och var på relaxavdelningen. Riktigt skönt faktiskt. Men gillar inte att basta, får typ panik när jag inte kan andas ordentligt! Sen åkte vi till ikea och A6. Jisses vad mycket folk det var där. Men köte en ny tv-bänk och sen soffa. Men soffan ska vi skicka efter för vi hade ingen kärra med oss! DEt är nog allt jag gjort idag tror jag.

Juste, har också fått ont i min höft, får ont i den när jag går för fort och dert är inte kul kan jag säga. Känns typ som om benet låser sig eller nått. Men mamma tror att det kan va för mitt ena ben är kortare än det andra, och nu börjar jag märka av det. Så jag MÅSTE skaffa iläggsulor!!!



zacko sötnos:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0