kissa på sig!

Har varit hemma hela dagen, har ont i magen. Eller hade ont i magen igår hela dagen!

Zacko(hunden) äter medicin just nu för han har en infektion i örat, och denna medicin har gett lite bieffekter. Som inatt då vaknade jag upp av att jag hörde zacko flåsa, så jag gick upp och då stod han vid dörren och ville ut, så jag släppte ut honom och han var borta ett tag och kissade massor!!! Sen runt 03.00 så vaknade jag igen av att han flåsade, så då gick jag upp igen, och då såg jag att han hade kissat på mattan, stackarn kunde inte hålla sig. Så jag sprang och väckte mamma och pappa och då hörde jag hur han kissade på sig igen fast nu på golvet. Så det jände rätt mycket inatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0