Fylleri är frivilligt vanvett

Det är en grej som är lite konstigt med mig, eller så kanske det är för som flesta tonåringar? Men nu är klockan 00:36, och jag är trött, ja mina ögon nästan slocknar, men ändå vill jag inte sova, det är nästan så att jag är för lat för att gå och lägga mig. Och om det är så, då är man lat.

Jag ligger här i min soffa och det är knäpptyst runtom mig, förutom tv:n som är på med låg volym och en hund utanför dörren som snarkar, och jag, jag bara ligger här och är trött men för lat för att gå och lägga mig. Önskar att jag kunde lägga mig runt 10.30-11.00, det skulle va bra. Då skulle man va riktigt utsövd på morgonen. Men såhär är det på sommaren.






























Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0