Kärleken involverar alla sinnen - också det sjätte.





Har inte visat detta halsband jag fick på studenten, det är gjort av Efva Attling och det är blindskrift där det står "make love not war". Detta halsband betyder så mycket för mig, detta halsband gjorde så jag kände att farfar var där på min student.
 
Varför jag valde det var för min farfar var blind (blindskriften), budskapet är fint, och designen passar till alla kläder. När jag har detta på mig känner jag att farfar är med mig vart jag än går.

Snart är det 1 år sedan han dog, det känns inte som ett år. Det känns som om jag såg honom igår sitta vid solstolen med Zacko i knät. Vet iallafall att han har det bra nu, och han kan äntligen se!

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Snygg bild! Hoppas du har en trevlig kväll! :)

2009-08-09 @ 21:47:11
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken fin bild :)

2009-08-10 @ 01:34:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0