Mod clothes


Har hittat en ny sida på nätet, en sida där som säljer mod/vintage kläder. Den är från USA vilket är lite synd. Men iallafall så har jag hittat ett par skor därifrån som jag är sååååååååååååååååå sugen på att köpa. Dom kostar ca:40 dollar=:270kr. Sen frakten var ca 25 dollar. vilket blir ungefär 450kr totalt. vilket jag inte tycker är så farligt.

Men vet inte om jag vågar köpa dom, ifall dom inte kommer passa liksom. Men jag tror dom kommer göra det, och så ser dom så stabila ut.


Det är klack på 7cm, vilket jag tycker är lagom. sen är det gummisula,
så det är ju bra i vinter så man inte halkar:) sen läste jag också att dom var väldigt stabila att gå i och varma/sköna.

Vad tycker ni, ska jag våga köpa dom?

Här är sidan förresten:modclothes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0