nattblogg

Det är konstigt egentligen, men såhär sent så känner jag mig modigare på nått sett. liksom "Klippa håret, klart jag ska göra det", men sen när jag vaknar imorgon så kommer det va som vanligt.

Tror jag känner så för på kvällarna så är man ju så trött så alla "tänk om-tankar" är inte där, så då vill man göra allt. Fast jag tänker inte så längre, eller ibland kankse, men inte alls lika ofta!

Sen en grej också jag tänkt på är att vissa bloggar jag läser så skriver dom att dom går och lägger sig  på natten=05:00, men det tycker jag är morgon och inte natt. sen när jag tittar in runt 15:00 så skriver dom : Nu på morgonen har vi ätit frukost, det jag inte fattar är hur man kan säga morgon kl:15:00 på eftermiddagen, och ens äta frukost då, det är ju mat man ska äta. jaja, vissa lär sig lite annorlunda antar jag!

ska lägga mig nu, vi hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0