natten jag trodde jag hade tinitus!

Det var en natt för några dagar sen då jag var uppe. jag hade på både tv och dator. Iallafall skulle jag byta kanal på tv:n och då kom jag åt en knapp på stereo dosan utan att jag märkte det. Helt plötsligt börjar det tjuta, och jag fattade ingenting. stängde först av datorn för jag trodde ljudet kom därifrån.

Men det slutade inte tjuta. sen stängde jag av ljudet på tv:n, men det slutade inte då heller. Då trodde jag på allvar att jag hade tinitus, så jag blev livrädd. Men då kom jag på att hålla för öronen för att se om tjutet lär lika högt då. och det gjorde det ju inte, vilket var tur, men då var bara frågan, vad är det som tjuter. då tittar jag på stereon och ser att den är på. Puh, blev riktigt lättad där kan jag säga:)


                        
foto:jag

Kommentarer
Postat av: sanna

imorgon ska jag starta en tävling där man kan vinna en goodie bag. Men jag behöver tips på vad man kan ha i den. Skulle vara jätte kul om du hade något bra förslag :)

2009-08-02 @ 14:58:06
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: britta

snygg bild!:)

2009-08-06 @ 00:28:33
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0