Varför kallas det rusningstid, när ingenting rör på sig?





Foto: Jag

Måste nog snart ta tag och göra en header till bloggen, ser lite tomt ut just nu. Får se när jag hinner, måste städa idag för vi ska ha gäster!

Igår på sjön så var vi på en ö, när jag skulle gå till några klippor trampade jag på ett spänne på min sandal. Den gick in så djupt i hälen så det började blöda. Idag så kan jag inte gå på hälen, känns typ som om nått trycker där. Aja, så är det väl när man får en sårskorpa i hälen.

Sen idag tänkte jag kanske ut och åka med bilen, men vågar inte riktigt. Motorlapmpan började nämligen blinka sist jag körde.
Men som tur är så var det inget allvarligt, men vi har inte fått det fixar än, så jag vågar ändå inte köra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0