foto!





Inget roligt att läsa detta men dagen jag tog dom här bilderna var sista gången jag såg min farfar i livet (farmor och farfar bor/bodde grannar med oss) och jag sa inte ens hej till honom (han var blind) han gick förbi mig nästan och jag sa inget till honom, fattar ni vad jag ångrar det, jag brukade alltid säga "heej farfar" till honom när jag såg honom, men inte denna dagen. Ångrar det så mycket.

Idag saknar jag honom, det kommer såna dagar ibland. Har kommit på att sen i höstas när både han och en klasskompis dog  med en veckas mellanrum så gråter jag för filmer ,sånger har aldrig gjort det förut. Men nu såfort nån liiite sorgsen låt kommer upp tåras mina ögon direkt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack :) Har iofs sett alla utom "Across The Universe" .. vad handlar den om? :)

2009-02-10 @ 21:54:50
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0