sportlov!

Har glömt att skriva att vi har sportlov nu:) Men vet inte vad jag ska hitta på i veckan, eller jo, imorgon ska jag till sjukgymnasten igen och se hur det gått för mig. Jag tycker övningarna jag fått funkat, har inte fått ont i höften på länge nu vilket är skönt! Och sen på onsdag el torsdag ska jag och mamma på vår traditionella tur till gbg och shoppa. Det ska bli så härligt, inte behöva tänka på nått utan bara fika, prata och shoppa plus äta på restaurang såklart!!!

Och sen har jag satt in en logga vid sidan här vid menyn, det är för friendsbloggen, gå in på den vetja en riktigt bra blogg som handlar om mobbning och såna saker!


Foto:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0