Genant!

Idag var jag hos en sjukgymnast för att kolla upp min höft, ben. Iallafall så tycker jag iallafall att när man tänker på en sjukgymnast så tänker man på en äldre man/kvinna. Men icke sa nicke här kommer det en yngre kille som ser rätt bra ut, som ska kolla på mig. Först frågade han mig lite om symtomen och sen skulle jag ta av byxorna, genant, aja, men det gick bra iallafall. Visade sig att problemet antagligen var att jag stukade min fot för runt 10år sedan och det har visst satt sina spår, det har gjort så min högra fot är stelare än den andra, vilket gör så jkag verkligen spänner mig när jag går så det känns i höften. Så jag ska göra massa övningar nu i 2 veckor, sen ska jag dit igen.



Han såg ungefär ut som Viktor Åkerblom Nilsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0