Hemsida och om jag kunde drömma!

Har på webdesignen  skolan en uppgift att göra en hemsida, vi ska göra en hemsida där man kan köpa nått på (ej på riktigt). Är iallafall rätt stressad pga den för min kompis hon sitter från att hon kommer hem från skolan till att hon går och lägger sig och jobbar med den där hemsidan, känns som jag är lite efter även om jag vet att jag inte är det. Vi har liksom en månad på oss, och det har bara gått en vecka. Aja det löser sig nog.


Sen fick jag hem böckerna igår som jag beställde, och började genast läsa om jag kunde drömma. Och enligt mig är den Mycket bättre än filmen. Även om filmen också är bra, men i boken så får man veta mycket mer om deras känslor, och sen är det mycket som inte stämmer i filmen enligt mig. Men det är väl så det  brukar vara när man gör en film av en bok!

Detta är iallafall vad jag hållt på med denna veckan!


En höstbild över våran utsikt tagen av moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0