Höftinflammation!

Tror jag fått höftledsinflammation. Eller nått är det iallafall! Jga har i kanske 3månader fått ont i min högra höft såfort jag ansträngt benet lite mer än jag kanske brukar, som att gå liite fortare och när det är kallat ute blir det värre. Är som om benet låser sig och gör ont, det vill inte riktigt göra som jag vill. Har iallafall ett ben som är kortare än det andra, och det kan bero på det som jag fått känningar i höften nu. Inte bra!!!

Var i stan idag iallafall, vill ju så gärna köpa skinnjackan, men den var slut i min storlek. Men köpte en kavaj, en randig tröja och en lite kortare T-shirt. Kavajen och t-shirten var det 50% rea vilket jag var glad över:)
(visar kläderna sen)


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre!

2009-01-12 @ 20:30:01
URL: http://morran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0