MatKatastrof!!

Är hemma idag, har ont i halsen och den kliar, och sen är jag inte helt 100 idag och det märkte jag när jag skulle laga mat. Min första ide för mat var att jag skulle steka kyckling, göra råstekt potatis och en soltorkad tomat sås som är jätte god. Ja allt börjar bra, jag skalar potatisarna  och skivar dom med en potatisskalare, sen började jag steka dom. Efter det började jag steka kycklingen, det var då det började gå snett, bara för att det rök så mycket när jag stekte kycklingen så glömde jag bort potatisen= Bränt. Då började jag skala nya potatisar vilket gjorde att jag glömde bort kycklingn=Bränt (i kanterna) dom gick iallafall att äta sen. Sen började jag steka dom andra potatisarna och då tänkte jag "jag häller i vatten så dom kan koka lite också"= Osmart. Allt blev kladdigt så dom slängde jag också. Sen blev det att jag fick värma upp lite ris och göra en vanlig kycklingsås och äta med min brända kyckling!

Sammanfattning= Laga inte komplicerad mat när du mår sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0