Mine clothes!

Vet inte om jag stavade rätt på rubriken, men det får duga!

Detta hade jag iallafall på mig idag!




Tröja-HM
Jeans-CM
Väst-HM
Armband-farmors gamla

Idag i skolan har vi inte gjort någonting, eller vi gick igenom lite vad i ska göra under terminen. Som på Formen ska vi göra en "picknik" alltså fixa en korg, låda mm. tallrikar och glas. Och då ska vi måla på tallrikarna och dreja glasen och designa "korgen.

Sen fick jag tillbaka ett prov vi hade innan lovet och jag fick ett svagt VG vilket jag blev väldigt nöjd med, för det var såå mycket att läsa på.

Kommentarer
Postat av: molly

svar: tack! =) detsamma :)

2009-01-13 @ 16:48:10
URL: http://emji.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0