min student!

har inte bloggat å ett tag, har inte känt för det. men nuså:) har iallafall tagit studenten, yeej, tänkte visa lite bilder, men har tagit "bort" våra ansikten, vill vara anonym helst här på bloggen! och sen glömde jag kameran på champagne frukosten, så inga bilder därifrån!

 
på mogonen innan champagne frukosten


 

 

  fick ett halsband jag önskat mig av märket efva attling

 

fick även mormors guldklocka jag önskade mig när jag   
var liten men skulle få på studenten, den var visst värd
massor!


jag med alla presenter (nästan) och skylten.



sådär, det var några av bilderna iallafall:) ska sen nån dag ta ett fint studentfoto som vi ska förstora, det måste bara vara lite bättre väder, vet precis hur jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0