Körläraren jobbig!

Igår hade jag körlektion och då kom jag enligt körläraren 1min försent, min var prick 10över, och jag blir så irriterad för han blir jämnt så sur, skyller på mig att jag kom försent även om det inte var mitt fel. Jag förklarade för honom att vi skulle skjutsa farmor också och hon var så seg att ta sig ur bilen när vi var framme, men då säger han bara att vi får planera tiden bättre (och detta tjatade han på mig ett tag) också ler han ett hån-leende och är spydig hela tiden. och sen är an glömsk också och det är himla irriterande, som nu dom två senaste gångerna har han frågat mig om jag tränat nått på teorin på datorerna i körskolan nån gång, och båda gångerna har jag sagt att jag gort det en gång, och då ler han det där leendet, tänk er hur tecknade grinchen ler, och säger "men caroline, det var inte bra, vill du inte ha körkort eller, du gör ju inget för att få det". och detta har han sagt exakt likadant dom två senaste lektionerna. Sen igår mådde jag inte alls bra, genomförkyld och ont i huvudet liksom. Och sen när mamma skulle hämta mig så såg han att det var mamma i  bilen (dom känner varandra lite) och då säger han vad jag gjort under dagen och sen säger han att det inte är långt kvar nu och att jag måste åka in och träna på datorerna. och då säger mamma att vi inte har så lätt att komma hit för vi bor som vi bor (på ett berg med brant uppförs/nerförs backe plus ingen busshållsplats i närheten, så då måste mamma eller pappa skjuts) men att vi ska försöka så ofta som möjligt! Så när han och jag går in för att boka den sista ektionen så säger han "du är väldigt hemmakär va?" och jag säger "va" "ja, du kommer ju aldrig hit". Men förfan har han inte hört vad mamma hade sagt precis eller?

Jag gillar honom inte alls. Visst han lär ut bra. Men sen alla dom där kommentarerna han säger hela tiden, jag hatar dom. För vissa av dom är ju sårande, som den att jag inte vill ha körkort, så kan han ju inte säga när han inte vet nått! Han sa det första gången (det att jag inte vill ha körkort) veckan efter farfar dog och dagen efter jag fick reda på att en klasskompis dog i en bilolycka, han visste om detta, ändå säger han massa spydiga grejer och är bara taskig, då var jag faktiskt nära på att gråta efter allt som hänt!

Aja, det är inte långt kvar nu som tur är:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0