nervös,nervös,nervös

Usch, idag har jag teoriprov. Och jag är skitnervös. Satt igår i typ 3-4 h och tränade på datorn, bara det att det gick dåligare ju längre jag tränade, brukar bli så när jag är trött. Sen så drömde jag inatt om teoriprovet och vaknade sen imorse runt halv 6. Tog ledigt idag från skolan så jag bara kan fokusera på teorin. Är rädd att jag ska få en blackout eller nått när jag sitter där. Och sen önskar jag att jag hade ett läshuvud, så jag bara behöver träna på några enstaka gånger och sen sitter det. Men det har inte jag, det tar ett bra tag innan det sitter lite i huvudet. Och det är irriterande.

Usch fasen hur ska detta gå. Aja. Jag meddelar i eftermiddag runt 3 tror jag om hur det gick. Ska göra provet kl.13.00 men ska va där och bli fotograferad en halvtimme innan. Men vi ses! 

Kommentarer
Postat av: Sophy

lycka till =)

2009-03-24 @ 08:24:55
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0