Studentklänning:):):)

Mamma och jag åkte till Jönköping idag för att shoppa och leta efter studentklänning. Och jag hittade en jättefin:) Först i bilen dit så sa jag att jag inte vill ha en utan axelband, för jag passar inte såna, eller iallafall inte i dom jag provat. Men sen när vi var framme så gick vi in i några affärer och sen in i denna, och först såg jag en vit klänning som inte va så jättefin, men sen gick jag runt och kollade på andra sidan, och fär hängde den. Den var utan axelband så jag tänkte att den kan jag inte ha. Men sen bestämde jag ´mig för att prova den. Och den satt perfekt:) Den är inte för lång och inte för kort. Och sen är den tajt upptill och sen är den som en prinsessklänning där nere (puffig), Med ett band runt midjan. Tyget är typ blommönstrat.

Här kommer ett kort!


(den är mycket finare när den sitter på, puffigare som sagt)


en bättre bild på mönstret eller bättre o bättre, aja, man ser väl lite iallafall hoppas jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas kvällen blir bra :)

2009-03-14 @ 18:12:02
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0