Träna,Träna,Träna!!

Jisses vad pigg jag är. Är inte alls bra att sova till 12, man blir ju aldrig trött efteråt. Aja, nu i kväll har jag sett melodifestivalen, eller jag har halvt tittat för jag gjorde om en t-shirt också. Den ska bli en magtröja:)

Och sen nu i kanske 1h så har jag läst i körkortsboken. Måste ju klara av provet när det väl gäller vilket blir antagligen i slutet av mars eller i april (men det vill jag inte pga en ny lag) . Så efter att jag läste på i boken så gjorde jag "provet" på datorn (min bror laddade hem så man kan träna på datorn hemma) iallafall har jag aldrig fått G på det, det är 70 frågor och man måste ha minst 52 rätt. Jag fick 53:) blev superglad. Tror sist jag gjorde det så fick jag 46. Men vet inte om detta gäller på det riktiga provet också.

Men är så nervös inför körningen på tisdag, ska då få köra med en annan lärare så att den också ser att jag är redo. Tänk om jag gör allt fel eller nått, neej, inte tänka så nu!!!!! det är så jobbigt att ha körningen liggandes i bakhuvudet hela tiden samtidigt som man har massa redovisningar och läxor i skolan.

Plus webdesign som jag inte längre gillar, gillar inte läraren
, och sen så går min kompis där också och det enda hon pratar om när hon och jag är ensamma är webdesign, dötrist. Och då är det så att hon babblar och jag typ bara svarar "ja,kanske,nej" hon pratar åt mig kan man säga. Det roliga med henne är att hon säger ingenting när vi är 3 pers (eller fler) och pratar, då är hon knäpptyst,lyssnar inte på vad vi säger, allmänt ointresserad. Men när hon är själv med nån av oss alltså bara 2pers,då kan hon prata utan paus, oavbrutet. Och sen när det väl blir paus då nynnar hon lite typ "la,la,la,la,la" som om det blivit en pinsam tystnad eller nått och sen börjar hon tjata igen. Det är rätt jobbigt när man träffar henne 07.45 på morgonen i skolan jättetrött också börjar hon prata oavbrutet, även fast man vill ha lite tystnad just då. Aja, hon är lite knepig. men snäll iallafall:)



Zacko visar rumpan haha
Bild:Jag
 

Kommentarer
Postat av: ani

Visste du att viktoria silvstedt kunde italienska? =O

2009-03-08 @ 00:57:32
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0