Uppkörning,1 april!

Nu när jag kom hem hade jag fått brev från vägverket, där var tiderna för teoriprov och uppkörningen. :))). Men iallafall så har jag teorin den 24mars redan. Det är ju liksom om två veckor. Jag är nervööös och måste plugga,plugga,plugga. Och sen uppkörningen då, den har jag 1april. Haha, lite komiskt ju. För tänk om han jag ska köra upp med är skämtsam också när vi är klara så kanske han säger "detta gick ju inte så bra, du klarade knappt inget moment" också sitter jag där helt förtvivlad och sen utbrister han "APRIL,APRIL". Haha, roligt om det händer! ska iallafall in till körskolan idag och träna på datorerna där!!

Ha det bra:)


Foto:jag

Kommentarer
Postat av: Frida

Den person som skulle examinera mig när jag tog körkort för ett par år sedan var skämtsam. Han tyckte det var väldigt kul att skämta om hur nervös jag var.

2009-03-10 @ 20:29:20
URL: http://www.metrobloggen.se/oj
Postat av: Thomas Scott

VIll du skriva en recension om film, tv eller litteratur? VIll du veta något om viner, vill du göra din röst hörd i ett forum som är gemensamt med andra?



Kulturspegeln är en internet-tidning om bara kultur och livsstil där alla får skriva. Det är redan en bank som är rik på upplevelser. Dina upplevelser av kultur är viktiga för andra människor och nu kan du låta oss få ta del av det.



Registrera dig, logga in och skriv... det är så enkelt.



Välkommen till http://kulturspegeln.se

2009-03-12 @ 09:31:17
URL: http://kulturspegeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0