Akvarellmålning!


(ni får ej kopiera eller använda denna bild på något sätt utan min tillåtelse)

Hittade ett foto på deviantart.com som jag fick inspiration från till denna bilden, den är liknande men jkag har ändrat ansiktet och ljuset lite, eller har ändrat rätt mycket egentligen ,man aja.

Vad har ni gjort idag då?
Själv så har jag redovisat mitt projektarbete, usch HATAR verkligen sånt, att stå framför klassen och prata. Blev iallafall röd som en tomat och försökte gömma ansiktet så gott det gick med håret, måste egentligen ha sett ganska kul ut. Men sen slappnade jag av när dom faktiskt tyckte det jag gjort var fint. Så då blev jag glad:

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så läckert =)

2009-05-05 @ 19:25:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0