En liten Hemlis!!!:)



Gissa vad jag ska göra imorgon, Ni kanske fattar när ni tittar på bilden, Men är iallafall jättenervös (igen).






Jag ska iallafall ha min uppkörning imorgon. Skulle haft den den 1 April, men eftersom jag inte klarade teorin och en ny lag infördes den 1 april så fick jag inte köra upp då. Men nu, 1-1,5 månad senare. Är riktigt sur att det tog så lång tid mellan tiderna. Men nu är den här Och jag är JÄTTEnervös!!!!

Haha, ska berätta vad jag drömde inatt, jag drömde 3 ggn att jag missade min uppkörningstid, Alltså första drömmen hade jag varit på fest och vaknat för sent och missade då tiden. Där så vaknade jag på riktigt, Sen somnade jag om och drömde att jag skulle klippa mig innan uppkörningen men frissan var så seg så då missade jag den igen. Sen i den tredje var jag i skolan och ingen kom och hämtade mig för att skjutsa mig till vägverket. Usch , så imorse direkt när jag vaknade gick jag in på trafikskolans hemsida för att se vilken tid jag har haha

Kommentarer
Postat av: elli

Det går nog bra:)

2009-05-10 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0