Inre självporträtt!

I skolan har vi fått i uppgift att göra ett inre självporträtt. Vilket låter ganska konstigt, men som är väldigt kul. Vi fick börja med att göra en tankekarta där vi skriver om hur vi är och vad vi gillar att göra, man ska skriva både det negativa och det positiva. Iallafall så får vi fria händer om hur vi ska göra detta porträttet, jag har gjort med akvarell (såklart haha) där det är en tjej på en äng som försöker att spräcka en bubbla, tjejen representerar mig och bubblorna är min peronlighet som jag ibland inte visar fullt ut i vissa sammanhang. Jag stänger in mig i en bubbla helt enkel. Jag kans visa resultatet senare, eller det jag gjort hittills iallafall. 

Nejmen nu ska jag äta honungsglaserad lax, vilket är Jättejätte gott:)

Hade så bra!

Kommentarer
Postat av: ELIN!

låter som det kan bli en riktigt cool bild

2009-05-09 @ 16:04:57
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0