Örebro shopping:)

Igår var jag mamma och pappa i Örebro för jag (detta har jag glömt att berätta) har köpt en bil!!! där nere på påsklovet, (en begagnad) och nu när vi har kört den ett tag har vi hittat fel på den som behöver fixas, så vi åkte tillbaka med den igår så dom får reparera den åt oss gratis.

Men sen efter vi lämnat den så åkte vi in till Örebro och shoppade lite, fast det var inte så kul att ha med pappa som klagade var och varannan minut. Här är iallafall det jag köpte, blev inte så mycket. Men alltid nått:)


inte världens bästa bilder men ni ser iallafall:) Plus att mina ben är inte så bruna även om det ser ut så.


glömde visst vända bilden, men ni får ta och vända på huvudet.

Kjol-Gina Tricot
Tröja-Gina Tricot

Visst var kjolen söt, är helt kär i den haha, känner mig gullig i den haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0