stockholm!

Hello, igår blev det ingen uppdatering, för jag och alla esteter var uppe i stockholm då. Vi var på några utställning, eller en utställning typ, på waldermans udde (?) Och sen skulle alla estet 3:or till magasin 3 och se en utställning, men när vi kom fram var den visst inte uppen på tisdagen utan skulle öppna på torsdag, Så hella klassen fick vandra vidare till en tunnelbana och åka till kulturhuset där vi såg på några fotoutställningar. Sen fick vi gå runt lite var vi ville och vi försökte hitta till gamla stan haha, vi trodde vi hittade men, nepp, det gjorde vi visst inte. Så vi fick fråga. Där så gick vi till B&J och vi delade på en glasstrut med två smaker, den med browwnies i och en med marsmallows (?) riktigt, riktigt gott var det. Har aldrig ätit det förut, men nu är jag fast ´haha. Aja, men det var nog allt från den resan, köpte inget heller, frö det jag hittade var lite för dyrt för min smak.

Men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0