vattenblåsa under foten!

Har fått en vattenblåsa under båda fötterna. Riktigt kul, not, Kan ju inte gå. Har faktiskt inte haft nån blåsa nån gång tror jag och första gången jag får det så är det under fötterna. Jaja, det försvinner nog.

Tänkte uppdatera om vad jag gjort sen sist jag skrev.

I torsdags var jag och två av mina kompisa på Model-lab, ett ställe i gbg där man får bli sminkade, håret blir fixat och sen så fotas man av en proffesionell fotograf. Man fick också ta med sig 3 olika outfits och fota med. Jag rekomenerar detta, för det var riktigt kul och det blev väldigt fina kort.

sen resten av veckan har jag pluggat pluggat pluggat. INget kul. Skja göra dte snart igen.

Kommentarer
Postat av: LoEm

ajaj!

2009-05-29 @ 22:00:53
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0