Deviant art

Har blivit medlem på deviantArt nu, eller ja, igår. Redan har 3st favoriserat 3 av mina bilder:) härligt. Ska teckna lite mer idag, eller nån annan dag, jag ska iallafall teckna. Och då när jag gör det ska jag teckna av MIKA, hittade en perfekt bild på honom:)

jaja, har nytt design lite som nu ser, den andra var så vit, denna är mer strukturerad(?), det ordet använder man inte så ofta haha.

sen en lite tråkig/rolig grej med mormor, det tråkiga är att henes höftkula hoppat urled nu 4ggn på 1v. men iallafall det roliga då var när vi märkte att den gjorde det, konversationen var såhär:

Mamma: Du får inte korsa benen, om du gör det hoppar höftkulan urled igen.
Mormor: Menar du såhär *visar genom att korsa benen som hon inte fick göra* och skrattar.

hmm, hon är busig min mormor haha, dement också, men en snäll dement:)

Nu ska jag nog gå och laga mat, är sugen på pytt i panna faktiskt:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Hejhej, härlig blogg!

Vad tycker du om min nya design och foton?

Tycker du om dem, så glöm inte att prenumerera på min blogg via bloglovin så du enkelt hittar tillbaka. Puss och kram, ha en fortsatt härlig dag!

2009-10-14 @ 13:06:30
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0