Nu tar vi i med nya tag, haha

Har inte skrivit på länge, javet, har haft lite bloggtorka. men nu börjar ja komma tillbaka känner jag, eller iallafall idag haha.

Vad har hänt då, hmm, ingenting tror jag, vi åkte till gbg och hälsade på min bror som pluggar på chalmers. det har faktiskt inte hänt alls så mycket. Har jag sagt att jag klippt mig? Det har jag iallafall blev rakt och uppklippt till axlarna, men jag funderar redan på att byta frisyr igen, denna gjorde jag bara så att det inte skulle bli en alltför stor skillnad. men nu vill jag klippa kortare i nån tuff ruffsig frisyr. Men jag får se, ska verkligen hitta en frisyr som jag vill ha:)




Jag på bilden


Iallafall har jag några blogg inlägg klara i huvudet som kommer snart:

♥Ett recept jag gjorde igår
♥Musik inlägg
♥Sminktips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0