Mitt pyssel!

Detta är vad jag hållt på med nu i eftermiddag. Jag har gjort en egen receptbok, där jag kan skriva i mina egna recept. För igår var jag i gbg och då letade jag efter en fin receptbok, men alla var så fula. Dom var gråa,bruna. vita. jaa, fula. Så då bestämmde jag mig för att göra in egna. Då köpte jag en vanlig billig skrivbok. Min kostade bara 19kr.

Sen åkte jag och köpte scrapbooking saker. Blev ett fint papper med mönster på och ett vanligt vitt som vra klippt lite roligt. och sen fina band. Sen bestämde jag hur det skulle se ut och klistrade sedan på allt. Blev himla nöjd kan jag säga.

Men ett problem är att jag vill att det ska stå "Mina Recept" på den, men jag har så ful handstil så jag vågar inte skriva haha.

Detta är innan den blev fin.



Och detta är efter



Visst blev den fin. Man vill ju verkligen skriva recept nu, och då är det ju roligare om boken är finare haha.


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Nu är det fredag och helg, vad händer hos dig? =D

2010-02-19 @ 01:03:11
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0