Som en ny människa!

Har klippt mig idag, och det blev en ganska stor förändring. Hade innan en page, där dte va längre i fram och kortare ibak, och sen hade jag lång lugg. Nu har jag klippt så det inte är nått uppklippt, lika långt runtom och sen en tjock lugg. Och jag har bilder. Men eftersom jag vill vara så anonym som det går så har jag "tagit bort" mitt ansikte.



Före (bild från nyår)



Efter


Har en fin basker jag hittade hos farmor på mig!

Jag blev nöjd, men känns så himla konstigt att ha lugg nu när jag inte haft det på typ 2år.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Jätte fint! :)



Kolla in dagens ögongodis (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/ian-somerhalder-3333.html#comment

2010-02-12 @ 19:59:33
Postat av: Matilda

Är du duktig på blogg-design?? Kika in på min blogg då! Om du kan tänka dig att hjälpa mig få en ny och fräsch så får du en länkning på min blogg i varje inlägg i en veckas tid.



Eftersom jag har några hundra st läsare per dag + att jag uppdaterar ca 5 gånger dag så ger det dig otrolig reklam för din egen URL!



Ha det fint, kram!:)

2010-02-13 @ 02:01:11
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0