Varför klaga!

Tycker det är lite kul när folk som bor i större städer klagar på att det är såå mycket snö, också visar dom en bild och då är det bara kanske högst 2dm som ligger på marken. Haha säger jag, det är ju nästan vår när det är så lite. själva har vi ca 1m snö, plus att det ska komma 50cm imorgon också. det ni.

Hade planerat med en komist imorgon att hon skulle komma upp till mig och vi skulle se på melodifestivalen, men eftersom jag bor högre upp och man får åka i en brant backe en bit så går inte det, händer några gånger varje vinter att vi antingen fastnar eller åker i diket.

Måste också säga att jag inte bort i norrland utan mellan vänern och vättern. Just so you know;)







Detta är mycket snö, finns säkert folk som har ännu mer.
Vill iallafall ha bort den nu, ha tröttnat för länge sen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0