Heart books


Foto jag tog förut!

Har gjort provet nu, var skitsvårt rent ut sagt, eller iaf för mig som aldrig vart jättebra på nått av dom ämnena som är med! Jag fick inte 0.1 iaf men inte över 1.0, jag vet vad jag fått, men vill hålla det hemligt på bloggen. Men jag blev nöjd iaf! Det blev en väldigt trevlig dag i slutändan, var ju där med en av mina kompisar och hennes kompisar, så vi hade dte roligt mellan alla proven, och sen efteråt firade vi att vi var klara med att gå ut och äta, så det var trevligt:)

Hoppas ni haft en bra helg!?:)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad jobbigt att göra högskoleprovet, det sägs vara ganska svårt... Jag har inte gjort det, kommer förmodligen inte att göra det heller :P Skönt att du är nöjd i alla fall. :)

2011-04-04 @ 17:11:45
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0