Mycket rönnbär, mycket snö?




Nu ska se här vad jag gjort dom här dagarna jag inte bloggat. Var på Liseberg i torsdags, trodde inte jag skulle våga åka nått knappt (har blivit en fegis nu "på äldre dar";), men vågade åka Allt när jag var mindre) ÅKte iallafall det mesta, blev mest balder för det var ingen kö, ca 5-10 min bara, samma på nästan alla attraktioner, så jag tjänade in mitt åkband iaf! Sen på kvällen såg vi på The Ark, men vi såg bara 40min av det för var tvugna att hinna med tåget, men det gjorde ju inget, såg dom ju i sommras och har kvar den känslan fortfarande!

Idag ska jag iaf på Matfestival, en festival där massa restauranger ställer ut eller vad man ska säga, man kan iallafall köpa ett matfestival pass där det är 4 kuponger. Sen går man till dom matställerna som ser ut att ha godast mat, ger en kupong och får mat, inte så mycket såklart, men tillräckligt! SEn brukar det vara band som spåelar på kvällen och tivoli!


Kommentarer
Postat av: Madde

Underbar bild. Jag har också hört att bär träden mycket rönnbär så blir det en sträng vinter.... Och tittar man på våra träd här i närheten så lär Skåne drabbas av en sträng vinter.

2011-08-27 @ 13:24:33
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0