Ny kamera!?

Har funderingar på att köpa en ny kamera, en lite mer avancerad än den jag har. Jag har ju en Nikon D40 (jag köpte den samtidigt som alla andra, det var typ nått erbjudande på den) iallafall så har jag tröttnat lite på den, vill ha en med mer pixlar en som man kan utvecklas med och även kunna köpa bra objektiv till.

iallafall så står det mellan två kameror, men jag har en favorit. det är antingen denna:

Canon eos 550D


eller

Canon eos 500d


Det lutar åt den första 550d, men den är lite dyrare.

Har iallafall i princip fått en spekulant på min nuvarande kamera, en kompis som är intresserad, vilket är bra. vill ju inte att den bara ska ligga i ett skåp utan att användas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0