Promenadband!

Hellojsan (nytt ord?)

för två veckor sedan ungefär så köpte jag och mamma ett poromenadband, eftersom vi bor som vi gör, på ett berg i princip, så går det inte att gå ut och gå nu på vintern eftersom det är så halt ute så vi bestämde oss för att köpa detta band, även fast pappa tyckte det va onödigt. Nu har jag iallafall användt det dom här två veckorna och kan skriva lite om det.

Det vi köpte är frå Rusta och kostade 2500 kr, den ser i ungefär ut som det bandet so är på reklam men är billigare.

Märket är Adrenalin och den finns i tre färger tror jag, vi köpte en röd iallafall.

Allt är faktiskt ganska positivt med den, man får bestämma hastighet,kolla tid,och hur många kalorier man förlorar. jag brukar gå två ggn per dag fyra dar i veckan. och då går jag 10-20 min varje gång.

det enda negativa är att man får gå ganska små steg för den är lite kort, men inget som besvärar mig. men kanske nån som är 175-180 får problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0