Hello hello

Hej hej, jag hoppas verkligen ni skriver under på namninsamlingen som jag länkade till i förra inlägget, det kostar inget, det ända är ert namn! Bevarabrevik.se är länken!

Hursomhelst så vet jag att jag inte bloggat på länge, har inte haft lust, och sen startade jag en annan blogg, som är mer för mina vänner! men fick lust nu att blogga här!

Har iallafall vart på festival i tisdags, ingen mindre än Where the action is i göteborg, riktigt härligt var det, bra stämning,väder, artsister! Min favoriter i ordning var iallafall:

1.The Ark
Motivering
: Det var sjukt mycket folk när dom spelade och alla kunde ju deras låtar så det blev allsång på nästan alla låtar, vilket var väldigt häftigt! vädret var perfekt, Ola Salo var bäst, och dom var mitt favoritband 2007 så var glad att jag fick se dom nu innan dom slutar!


Hittade detta klipp där det var en som filmade finalnummret när the ark spelade, Magiskt!


2. Brandon Flowers
Motivering
: Visste ju vem han var och gillade  verkligen The Killers för ett par år sen, så dte var kul att se hur han såg ut och allt, men det som gjorde det så bra var hans utstrålning han var glad hela tiden, såg överlycklig ut på scenen, och det gör väldigt mycket (plus att han såg sjukt bra ut haha). Hittade även en ny favorit låt av honom som kommer här (refrängen är bäst).



haha, jag står där i det vänstra hörnet lite längre fram, försöker se om jag syns haha.


3. Coldplay
Motivering:
Dom kom inte på första plats för den tiden vi var där och lyssnade (ca 50min för vi var tvugna att hinna med en spårvagn haha) så spelade dom bara två låtar som iaf jag kände igen, så tyckte dom kunde ha kört dom lite äldre låtarna först eller nått, hade lite otur också för när vi sprang till spårvagnen hörde vi viva la vida spelas haha aja, det va magiskt det med, särskilt med fyrverkerierna och bollarna!


Missade när dom körde denna låten, men känn stämingen:)

Det var allt för mig just nu, kommer nog upp med några bilder också lite senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0