Högskola

Tjabba!

Fick reda på högskoleantagningen i torsdags, kom inte in på mitt första hands val som var Grafiks design och webbutveckling i Jönköping, är på 140:e reserv på vanliga betyget (haha) och 33:e på högskoleprovet, så tror inte jag kommer komma in där på andra antagningen heller!

Men kom in på dom två distanskurserna jag sökte, en som heter Visuell kommunikation som man lär sig mer om foto, och hur man skapar känsla i en bild typ.

den andra var Digital Bildbehandling, där man lär sig redigera bilder i photoshop.

Så jag är inte ledsen iallafall att jag inte kom in på första, för dom andra två är roliga kurser dom också, som tur är;)


Foto:Jag, kamera: Nikon D90 50mm/1.8d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0