självporträtt


Tog lite självporträtt idag, och blev rätt nöjd iaf:), även första gången jag använde reflexskärm, fast gjorde den själv av en plywoodskiva och folie:)

Ska snart åka på bio, nämligen Harry potter del2 (precis som alla andra). Nått ni kanske inte visste om mig är att jag vart en harry potter nörd, och verkligen vuxit upp med böckerna och filmerna! Har läst alla böckerna mins 1 gång, och förra vintern läste jag alla efter varandra:) fast känns ju lite vemodigt att se sista, nästan så jag inte vill det bara för att det inte ska ta slut haha


Kommentarer
Postat av: sabina

vilken smart ide med reflexskärm :p

2011-07-17 @ 12:04:55
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0