Göteborg!

Tjenixen!

Har vart i göteborg idag med pappa, för vi tänkte gå på yrkeshögskolemässan som var där idag, gick dit men tyckte inte att det va så många såna skolor som var där ens, så vi stanna inte så länge. Sen åkte vi iaf och hämtade min bror som pluggar där. Och sen hem då!

Iaf så hände det en grej, pappa och jag skulle gå över ett övergångställe när jag plötsligt ser hur han snubblar, och jag tänker: Amen den klarar han nog (för det såg ut som han kom upp på fötter igen) men istället ramlar han framstupa i backen. Först blev jag lite chokad och fråga hur det gick, sen när han ställde sig upp börja ja skratta för det såg så komiskt ut (skulle aldrig skratta om han slog sig allvarligt). Han skrapa iaf upp handen och knät lite så det börja blöda så jag sprang in till närmaste apotek och köpte plåster och sårrengöring. Så inget allvarligt som tur var.
NIkon d90 50mm/1.8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0